Корзина порожня

Швейцарці високо оцінили шоколад ROSHEN


ROSHEN стала першою українською кондитерською компанією, яка представила свою продукцію на «батьківщині» шоколаду – у Швейцарії. Корпорація взяла участь у наймасштабнішій виставці Salon du Chocolat, котра відома не лише дегустаціями та кулінарними майстер-класами, а й яскравим шоу – показом мод у «їстівних» вбраннях.   


          4-6 квітня 2014 року у місті Цюріх відбулась одна з найвідоміших у світі виставок шоколаду - Salon du Chocolat.  Вона проходить щорічно у різних країнах світу протягом 20 років, серед яких у Цюріху – вже втретє. Це масштабна подія як для Швейцарії, так і для шоколадної галузі в цілому,вона об’єднує поціновувачів солодощів із усього світу. Особливою подією виставки являються яскраві шоу з шоколадними виробами, майстер-класи та дефіле «шоколадних вбрань». Вбрання створюються тандемами кутюр’є та шоколат’є, а однією з умов показу – склад сукні: не менше 50% шоколаду.

 

          Цього року на Salon du Chocolat свою продукцію представили близько 50 кондитерських компаній із Швейцарії, Франції, Італії, Німеччини та інших країн. Салон у Цюріху зібрав понад 16 тисяч ласунів. Вперше за 20 років історії виставки у ній взяв участь український виробник – корпорація ROSHEN. Оцінити смакову якість українського шоколаду змогли як відвідувачі Salon du Chocolat, так і визнані експерти шоколадного мистецтва зі Швейцарії.

 

          «Ми організували першу виставку 20 років тому, почавши із Франції, щоб розповісти людям, що таке шоколад, - коментує Франсуа Жанте, засновник та організатор виставки Salon du Chocolat. – Далі ми почали проводити салони в інших містах світу. У цьому році сама важлива для нас подія – те, що вперше у виставці бере участь шоколад з України».  

 

          Корпорація ROSHEN представила на своєму стенді 20 видів шоколаду – в категоріях «темний молочний», «екстрамолочний», «екстрачорний», шоколад лінійки BITTER, екстра чорний шоколад лінійки ORIGIN, «брют». Кожен відвідувач мав можливість скуштувати шоколад та дати свою оцінку у тест-зоні, заповнивши анкету. За три дні продукцію ROSHEN продегустували понад 2 тисячі осіб.  

 

          «Я вважаю просто надзвичайним екстра молочний шоколад Classic з карамелізованими лісовими горіхами та мигдалем. Я не бачу різниці у якості у порівнянні з швейцарським шоколадом, - ділиться враженнями кондитер Рольф Мюрнер – переможець чемпіонату світу з кулінарії, автор книг з кулінарії, керівник школи кондитерського дизайну Swisspastrydesign. Візьмемо чорний шоколад Classic, з вмістом какао 56%. У нього дуже своєрідний смак. Я був позитивно вражений! Я такого не куштував ніде – ні у Швейцарії, ні у Франції».

 

          Олів з Цюріха, відвідувач виставки: «Я не асоціював раніше Україну з шоколадом. Та у вас прекрасний продукт – він помірно солодкий і дуже ніжний. Мені він подобається!»

 

          Чому Корпорація ROSHEN обрала саме Швейцарію? Тому що її мешканці – справжні «експерти шоколадної справи», в середньому за рік, кожний з них споживає близько 12 кг. цього продукту.  Саме ця країна вважається законодавцем стандартів якості шоколаду і звідси починалась сучасного історія  шоколаду. Тепер нам відомо, що ROSHEN, який так люблять українці знайшов своїх шанувальників і на Батьківщині Шоколаду, Швейцарії. 

 

 

 

0