Корзина порожня
Знижки оптовим покупцям

 

 

FAQ - Питання та Відповіді

 

 


 

 

Як оформити замовлення

 

Як зареєструватись?

Щоб зареєструватись:

  • натисніть кнопку «Реєстрація» 
  • заповніть необхідні дані (обов’язкові поля позначені «*») 
  • натисніть «Зареєструватись»

На адресу електронної пошти надійде повідомлення із зазначенням логіна і пароля.

 

          УВАГА!

          Реєструючись на нашому сайті, фізична особа надає однозначну беззастережну згоду (дозвіл) на обробку своїх персональних даних у письмовій та/або електронній формі в обсязі, що зазначаються у реєстраційній формі, коригуються у «Особистому кабінеті» та доповнюються у формах замовлення. Крім того, таким чином фізична особа підтверджує, що ознайомлена зі своїми правами, як суб’єкта персональних даних, які визначені ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».

 

Як автористуватись?

Натисніть кнопку «Увійти» та введіть свої логін і пароль, які було зазначено при реєстрації.

 

Як знайти потрібний товар?

Скористайтесь полем Пошук або оберіть відповідний розділ у меню Каталог або на сторінці Каталог.

 

Як додати обраний товар до кошика?

Навпроти обраного товару вкажіть необхідну кількість та натисніть "Додати в кошик".

 

Як оформити замовлення?

Щоб перейти до оформлення замовлення натисніть кнопку «Перейти у кошик».

Тут можна побачити усі обрані товари, їхню кількість та суму замовлення, а за необхідності відредагувати або очистити замовлення.

Натисніть кнопку «Оформити замовлення», відкриється форма замовлення.

У формі оберіть спосіб доставки, оплати та замовлення заповніть необхідні дані (обов’язкові поля позначені «*»)

Натисніть «Оформити замовлення».

 

Підтвердження замовлення

Після оформлення замовлення, найближчим часом Вам надійде повідомлення на вказану Вами адресу електронної пошти та зателефонує менеджер для уточнення даних щодо замовлення та строків доставки.

До замовлення можуть бути внесені коригування у разі відсутності необхідної кількості товару на момент погодження замовлення. Будь-які зміни погоджуються з Вами.

Якщо оформлене Вами замовлення з будь-яких незалежних від нас причин не підтверджене протягом 3-х днів (неправильно вказані адреса електронної пошти, телефон або інша контактна інформація), воно автоматично анулюється.

 


 

 

Доставка і оплата

До початку

 

Чи є у вас безкоштовна доставка?

Так, ми здійснюємо безкоштовну доставку по Києву, всій території лівобережної частини Київської області та частково правобережної за умови замовлення на суму від 500 грн..

 

Які у вас умови доставки по Києву?

Доставка здійснюється безкоштовно з вівторка по суботу впродовж дня з 9-00 до 18-00 за умови замовлення на суму від 500 грн.

 

Чи є безкоштовна доставка по Київській області?

Так, ми здійснюємо безкоштовну доставку по всій території лівобережної частини Київської області та частково правобережної за умови замовлення на суму від 500 грн.. Доставка здійснюється до міст Бровари, Бориспіль, Переяслав-Хмельницький, Васильків, Обухів та інших населених пунктів. 
Просимо звернути увагу, що у віддалені райони області та об’єкти зі спеціальними умовами доступу (зокрема, аеропорт «Бориспіль») доставка здійснюється у визначені дні тижня.

 

Чи можлива доставка в інші регіони України?

Так, доставка в межах правобережної частини Київської області та решти території України здійснюється перевізником «Нова пошта» за його тарифами та 100% попередньої оплати замовлення. Мінімальна сума замовлення складає 500 грн.
Будь ласка, вказуйте у замовленні назву області , населеного пункту та номер відділення перевізника, або точну адресу (у разі адресної доставки).

 

Чи можна замовити доставку іншим перевізником?

Так, повідомте менеджеру або в замовленні назву бажаного перевізника для погодження такої можливості.

 

Чи здійснюєте ви доставку за кордон?

Ні, ми здійснюємо відправлення лише в межах України, за виключенням тимчасово окупованих територій.

 

Чи можна замовити доставку на сьогодні?

Ми здійснюємо доставку замовлень на наступний день з вівторка по суботу. Замовлення день-у-день можна забрати самовивозом з нашого складу з 9-00 до 18-00 за адресою вул. Електротехнічна 47-Г.

 

Чи можна при доставці перевізником оплатити замовлення накладеним платежем (післяплата)?

Ми здійснюємо відправлення перевізником за умови 100% попередньої оплати замовлення.

 

Як я можу здійснити безготівкову оплату замовлення?

У разі безготівкової оплати, після погодження замовлення з менеджером вам надійде повідомлення з його підтвердженням та інформація з сумою та реквізитами для оплати.
Здійснити оплату можна за допомогою сервісу Приват24, платіжних карток Visa та MasterCard через сервіс Fast Pay, терміналів самообслуговування ПАТ КБ «ПриватБанк», або каси банківських установ.
Перейти до інструкції з оплати 

 

Чи відрізняються ціни при готівковому та безготівковому розрахунку?

Ні, ціни не залежить від способу оплати замовлення і вказані з урахуванням усіх податків та зборів, передбачених законодавством України.

 

Чи отримаю я якісь документи на поставку?

Так, з поставкою надаються усі необхідні документи, передбачені законодавством України.

 


 

 

Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ФОП)

До початку

 

Чи ви платник ПДВ? Ціни на сайті вказані з урахуванням ПДВ?

Так, ми є платниками податку на додану вартість, а ціни на сайті вказані з урахуванням усіх податків та зборів, передбачених законодавством України.

 

Які документи потрібні при оформленні рахунку для ФОП?

Для оформлення рахунку фізична особа-підприємець має надати:

  • копію витягу або виписки з ЄДРПОУ;
  • копію паспорту;
  • оригінал листа-згоди на обробку персональних даних (відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних») Відкрити форму листа;
  • копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ або платника єдиного податку.

Документи надаються у вигляді скан-копії або чіткого розбірливого фото на адресу info@roshentrade.com.ua. Також можна надіслати копії на наш Viber +38 067 462 55 59.

 

Які документи потрібні при оформленні рахунку для підприємства (юридичної особи)?

Для оформлення рахунку підприємство (юридична особа) має надати:

  • копію витягу або виписки з ЄДРПОУ;
  • копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ або платника єдиного податку.

Документи надаються у вигляді скан-копії або чіткого розбірливого фото на адресу info@roshentrade.com.ua. Також можна надіслати копії на наш Viber +38 067 462 55 59.

 

Якщо ми не є платником ПДВ?

Замість копії свідоцтва/витягу з реєстру платників ПДВ необхідно надати витяг з реєстру платників єдиного податку.

 

Якщо ми є бюджетною/громадською організацією?

Для бюджетних та громадських організацій, які не є платниками ПДВ, достатньо лише копії витягу або виписки з ЄДРПОУ.

 

Чи приймаєте ви участь у тендерних торгах через систему публічних закупівель ProZorro?

Так, ми регулярно надаємо пропозиції у тендерах на закупівлю кондитерських виробів через систему публічних закупівель ProZorro.

 

Чи можна оформити договір на поставку?

Так, звісно. Надішліть, будь ласка, ваші установчі документи та зазначте у повідомленні про необхідність укладення договору. 

 

Чи можна оформити закупівлю за договором з використанням казначейського рахунку для оплати?

Так, звісно. Надішліть, будь ласка, ваші установчі документи та зазначте у повідомленні про необхідність укладення відповідного договору. 

 

Чи отримаю я документи на поставку?

Так, з поставкою надаються усі необхідні документи, передбачені законодавством України.

 

Чи отримаємо ми зареєстровані податкові накладні?

Так, ми своєчасно реєструємо податкові накладні. Якщо ви є платником ПДВ, не забудьте при першому замовленні надіслати копію свідоцтва/витягу з реєстру платників ПДВ.

 

Чи потрібна довіреність при прийманні товару?

Так, для підприємств та фізичних осіб-підприємців (у разі, якщо приймання товару здійснюється не підприємцем особисто) необхідно підготувати довіреність.

 


 

 

Продукція

До початку

 

Де знайти детальну інформацію про товар?

Щоб переглянути детальну інформацію, перейдіть на сторінку обраного товару, натиснувши на його назву.

 

Де можна переглянути новинки?

Останні новинки представлені на Головній сторінці. Також інформацію про більшість із них можна знайти у розділі Новини

 

На які товари сьогодні діють знижки?

Актуальні акційні пропозиції можна знайти на сторінці Акції.

 

Я не знайшов у вашому каталозі шоколадні медальки. Де їх можна придбати?

Зверніться, будь ласка, до найближчого фірмового магазину ROSHEN або зателефонуйте на гарячу лінію 0-800-300-970.

 

Я не знайшов у каталозі деяких позицій? Чи є вони в продажі?

На нашому сайті представлений весь оптовий асортимент продукції. Відсутні позиції ймовірно зняті з виробництва, або реалізуються виключно у мережі фірмових магазинів ROSHEN. Уточнити інформацію можна звернувшись на гарячу лінію виробника за телефоном 0-800-300-970 або залишивши запит у формі зворотного зв’язку на сайті виробника ROSHEN.COM.

 

Чи можна замовити товар, якого немає в наявності?

Дану інформацію Ви можете дізнатись у менеджера, якщо зателефонуєте за номерами, вказаними на сайті, напишете в онлайн-чат або замовите дзвінок.

 

Чому знято з виробництва мої улюблені солодощі?

Ми є дистриб’ютором. Тому, щоб отримати кваліфіковану відповідь на ваше запитання, просимо звернутись на гарячу лінію виробника за телефоном 0-800-300-970 або залишити запит у формі зворотного зв’язку на сайті виробника ROSHEN.COM.

 

Які найменування продукції ТМ Рошен не містять глютен/є пісними?

Щоб отримати кваліфіковану відповідь на ваше запитання, просимо звернутись на гарячу лінію виробника за телефоном 0-800-300-970 або залишити запит у формі зворотного зв’язку на сайті виробника ROSHEN.COM.

 


 

 

Новорічні подарунки

До початку

 

Який склад новорічного подарунка? Де знайти перелік цукерок, що входять до нього та розміри упаковки?

Щоб переглянути детальну інформацію, перейдіть на сторінку обраного подарунку, натиснувши на його назву.

 

Коли з’явиться в продажі новорічні подарунки до наступного Нового року?

Зазвичай подарунки починають з’являтись в продажі у жовтні. Інформацію щодо актуального асортименту ми оновлюємо наприкінці вересня. Слідкуйте за оновленнями новин та розділу каталогу «Новорічні подарунки».

 

Я не бачу в наявності потрібний новорічний набір. Чи можна його замовити?

Подарунки зазвичай надходять у продаж партіями, тому періодично можуть не бути доступними для замовлення на сайті. Щоб уточнити терміни надходження або створити попереднє замовлення, будь ласка, зателефонуйте  за номерами +38 (044) 498-66-89, +38 (067) 462-55-59 або надішліть повідомлення на електронну адресу info@roshentrade.com.ua. Щойно продукція з’явиться у продажі менеджер зв’яжеться з вами.

 


 

 

Торти ТМ ROSHEN

До початку

 

Я не знайшов на сайті ціни на торти Рошен. Як їх дізнатись?

У разі, якщо вас цікавить ціна та наявність продукції у фірмових магазинах, будь ласка, зверніться на гарячу лінію виробника за телефоном 0-800-300-970 або залиште запит у формі зворотного зв’язку на сайті ROSHEN.COM.

Ми здійснюємо лише оптовий продаж тортів за попередніми замовленнями, тому на сайті немає можливості їх замовити.
Для погодження вашого замовлення, будь ласка, зверніться до відділу з реалізації тортів за телефонами +38 (044) 492-66-89, +38 (067) 462-55-60, +38 (067) 462-55-53 або електронною адресою tort@roshentrade.com.ua.

 

Чи можу я замовити торти на завтра?

Замовлення оформлюються з 9-00 до 11-30 на наступний день. Якщо ви замовляєте вперше, бажано зробити це днем раніше.
Деталі за телефонами відділу з реалізації тортів +38 (044) 492-66-89, +38 (067) 462-55-60, +38 (067) 462-55-53 або електронною адресою tort@roshentrade.com.ua.

 

Чи можна замовити доставку тортів перевізником у іншу область?

Ні, ми здійснюємо доставку тортів лише власним транспортом та з дотриманням умов транспортування.
Щодо можливості придбання тортів ТМ Рошен у вашій області, будь ласка, зверніться на гарячу лінію виробника 0-800-300-970 або залиште запит у формі зворотного зв’язку на сайті ROSHEN.COM.

 

Як дізнатись про наявність та ціну на продукцію у фірмовому магазині?

Зателефонуйте на гарячу лінію виробника за телефоном 0-800-300-970 або залиште запит у формі зворотного зв’язку на сайті ROSHEN.COM.

 


 

 

Співпраця

До початку

 

Я відкриваю магазин/загубив телефон свого торгівельного представника, до кого можна звернутись?

Для Києва та області повідомте нам адресу вашого закладу та контактний телефонний номер для зв’язку. Для інших регіонів залиште запит у формі зворотного зв’язку на сайті ROSHEN.COM або зверніться за телефоном +38 (044) 233-71-10.

 

Мене цікавить налагодження експортних поставок до іншої країни.  Куди можна звернутись?

Будь ласка, залиште запит у формі зворотного зв’язку на сайті ROSHEN.COM або зателефонуйте за номером +38 (044) 233-71-10.

 

Я хочу запропонувати сировину для виробництва, до кого можна звернутись?

Будь ласка, залиште запит у формі зворотного зв’язку на сайті ROSHEN.COM або зателефонуйте за номером +38 (044) 233-71-10.

 

Я хочу запропонувати співпрацю щодо надання вам послуг/продукції, до кого можна звернутись?

Будь ласка, надішліть вашу пропозицію на електронну адресу offer@roshentrade.com.ua.

 


 

 

Працевлаштування

До початку

 

Як влаштуватись до вас на роботу?

Перевірте доступні вакансії тут Вакансії
або надішліть своє резюме на електронну адресу hr@roshentrade.com.ua.

 

Мене цікавить можливість працевлаштування на фабрику/до фірмового магазину, куди надіслати резюме?

Будь ласка, перейдіть до розділу Вакансії на сайті ROSHEN.COM, або залиште запит у формі зворотного зв’язку сайту ROSHEN.COM.

 

 

 

Немає потрібної відповіді? 

Задати запитання можна за телефонами +38 (044) 498-66-89, +38 (067) 462-55-59, надіславши на електронну адресу info@roshentrade.com.ua або у чаті.

 

 

0